Obchodné podmienky pre poskytovanie služieb prostredníctvom internetového portálu
www.chalanzburzy.sk
Obchodné meno: Chalanzburzy s.r.o.
Sídlo: Beňovského ulica 1942/20, 900 42 Miloslavov
IČO: 55 267 483
DIČ: 2121930173
IČ DPH: SK2121930173
Zapísaná v: Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd. Sro, vložka č. 167457/V
IBAN: SK04 0900 0000 0052 0015 9940
Tel.: +421 948 190 113
E-mail: chalanzburzy@gmail.com
Web: www.chalanzburzy.sk
(ďalej ako „Poskytovateľ“)
I. Všeobecné ustanovenia
- Poskytovateľ ponúka prostredníctvom internetového portálu chalanzburzy.sk (ďalej aj „Internetový obchod“) online služby, a to interaktívne vzdelávacie kurzy v oblasti investovania na finančných trhoch vo forme tzv. livestream prenosu za podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach, a to kurzy BASIC, PRO, MASTER a kurz VŠEOBECNÉ TECHNIKY a členstvo v tzv. obchodnej skupine (ďalej len „Služby“).
- Kurz BASIC je zameraný na oboznámenie účastníkov so základnými metódami a princípmi obchodovania na burze cenných papierov aplikovanými zakladateľmi www.chalanzburzy.sk.
- Kurz PRO je rozšírením kurzu BASIC a je zameraný na oboznámenie účastníkov s pokročilými metódami obchodovania na burze cenných papierov aplikovanými zakladateľmi www.chalanzburzy.sk.
- Kurz MASTER je pokračovaním série kurzov, dopĺňajúcim kurzy BASIC a PRO, prostredníctvom ktorého si účastníci osvoja princípy a metódy aplikované zakladateľmi www.chalanzburzy.sk.
- Kurz VŠEOBECNÉ TECHNIKY je doplňujúcim kurzom, zameraným na všeobecné techniky obchodovania na burze cenných papierov.
- ČLENSTVO V OBCHODNEJ SKUPINE zabezpečuje Kupujúcim konzultačné, podporné služby a tipy v oblasti aktuálneho smerovania vybraných inštrumentov na finančných trhoch, ako aj pravidelné informovanie o vývoji obchodovania na finančných trhoch.
- Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá je odberateľom Služieb od Poskytovateľa prostredníctvom Internetového obchodu, a ktorá prostredníctvom Internetového obchodu vyplnila elektronickú objednávku a elektronicky ju odoslala za účelom objednania Služby (ďalej len „Kupujúci“). Kupujúcim môže byť podnikateľ alebo spotrebiteľ. Podmienkou poskytovania služieb fyzickým osobám je dovŕšenie veku 18 rokov.
- Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá si neobjednáva Službu ponúkanú prostredníctvom Internetového obchodu pre účely jeho ďalšieho predaja iným osobám, alebo fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy o poskytnutí služby nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo výkonu zamestnania či povolania.
- Podnikateľom je:
- osoba zapísaná v obchodnom registri,
- osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
- osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
- osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
- Obchodné vzťahy medzi Poskytovateľom a Kupujúcim založené Objednávkou v Internetovom obchode, sa riadia týmito obchodnými podmienkami (ďalej len „Obchodné podmienky“), ktoré sú pre obe zmluvné strany záväzné.
- Elektronickou objednávkou (ďalej aj „Objednávka“) sa rozumie elektronický formulár nachádzajúci sa na webovom rozhraní Internetového obchodu odoslaný Kupujúcim elektronicky za účelom objednania Služby, ktorý okrem iného obsahuje informácie o Kupujúcom podľa týchto Obchodných podmienok.
II. Objednávka
- Objednávku môže vytvoriť registrovaný Kupujúci prostredníctvom Internetového obchodu.
- Registrácia Kupujúceho sa uskutoční vytvorením užívateľského účtu, a to uvedením mena, priezviska, prezývky, e-mailovej adresy a zvoleného hesla užívateľa. Pre potreby Obchodných podmienok sa na registrovaného užívateľa vzťahujú ustanovenia o Kupujúcom, t.j. povinnosť pravdivého a úplného vyplnenia požadovaných údajov.
- Podmienkou platnosti Objednávky je pravdivé uvedenie všetkých údajov potrebných pre uzatvorenie zmluvného vzťahu medzi Poskytovateľom a Kupujúcim, ako aj splnenie povinností a uplatnenie práv z nich vyplývajúcich alebo s nimi súvisiacich. Takými údajmi sú v závislosti od toho, či je Kupujúci Podnikateľ alebo Spotrebiteľ: meno a priezvisko/obchodné meno, adresa bydliska/sídla, IČO (ak bolo pridelené), DIČ (ak bolo pridelené), telefónne číslo a e-mailová adresa,. Ak nebude Objednávka obsahovať náležitosti uvedené v predchádzajúcej vete, považuje sa za neúplnú, resp. neurčitú.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť Objednávku alebo jej časť v prípade, ak:
- Objednávku nie je možné záväzne potvrdiť (napr. nemožnosť odoslať odpoveď (akceptáciu) na e-mailovú adresu, ktorá bola Kupujúcim uvedená v Objednávke; alebo
- Kupujúci nereaguje na prípadnú výzvu Poskytovateľa; alebo
- Objednávka je neúplná alebo neurčitá; alebo
- nebolo možné potvrdiť Objednávku podľa týchto Obchodných podmienok; alebo
- ak celková cena za objednanú Službu nebola Kupujúcim uhradená Poskytovateľovi v lehote podľa týchto Obchodných podmienok; alebo
- Poskytovateľ nevie zabezpečiť poskytnutie Služby objednanej Kupujúcim.
- Objednávku Kupujúci dokončí kliknutím na príslušné tlačidlo. Pred zakliknutím príslušného tlačidla je Kupujúci povinný oboznámiť sa s týmito Obchodnými podmienkami a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím príslušného tlačidla.
- Odoslaním Objednávky Kupujúcim sa táto považuje za záväznú.
- Poskytovateľ bezodkladne odošle Kupujúcemu potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky. Doručením e-mailu Poskytovateľa na e-mailovú adresu Kupujúceho o tom, že Poskytovateľ prijal Objednávku, sa Objednávka považuje za prijatú, čo sa považuje za okamih uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služby na diaľku medzi Poskytovateľom a Kupujúcim.
III. Storno objednávky
- Kupujúci môže stornovať Objednávku aj bez udania dôvodu kedykoľvek pred prijatím Objednávky podľa článku II. bodu 11. Obchodných podmienok.
- Kupujúci môže stornovať Objednávku v prípade (aj dočasnej) nedostupnosti objednanej Služby, na čo ho upozorní Poskytovateľ a oboznámi ho s nemožnosťou poskytnutia objednanej Služby podľa dohodnutých podmienok, kde uvedie najbližší odhadovaný možný termín dostupnosti objednanej Služby.
IV. Užívateľský účet
- Prístup k užívateľskému účtu Kupujúceho je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách potrebných na prístup do užívateľského účtu.
- Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie užívateľského účtu tretím osobám.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie užívateľského účtu Kupujúceho, a to predovšetkým v prípade jeho nevyužívania po dobu dlhšiu ako 3 roky či v prípade porušenia niektorej z povinností Kupujúceho spojenej s užívateľským účtom, či porušenia niektorej z povinností pre neho vyplývajúcej z Obchodných podmienok alebo konkrétnej zmluvy s Poskytovateľom.
- Kupujúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že jeho Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
- Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu ujmu, ktorá vznikne Kupujúcemu v dôsledku porušenia akejkoľvek povinnosti Kupujúceho podľa Obchodných podmienok.
V. Cena za Služby
- Cena Služieb je uvedená na webovej stránke Internetového obchodu. Všetky ceny za poskytnuté Služby budú navýšené o DPH v súlade s aktuálne platnými a účinnými právnymi predpismi v tejto oblasti.
- V prípade poskytovania Služieb v rozsahu členstva v obchodnej skupine je Kupujúci povinný cenu za Službu zaplatiť za obdobie celého mesiaca, a to za každý začatý mesiac poskytovania Služby v rozsahu členstva v obchodnej skupine.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo jednostrannej zmeny cien Služby. Konečná a záväzná cena pre Kupujúceho je uvedená v potvrdení Objednávky.
- V potvrdzujúcom e-maily Poskytovateľa o zakúpení vybranej Služby Kupujúcim je priložená faktúra.
- Poskytovateľ môže poskytnúť na ponúkané Služby akcie a zľavy, uvedené na Internetovom obchode.
- Prípadné ceny uvedené pri Službe v akcii, s plošnými alebo osobnými zľavami platia len pre obmedzený počet Kupujúcich, po stanovenú dobu alebo do oznámenia Poskytovateľa o ukončení príslušnej akcie. Zľavy na Služby v akcii, akčné ponuky ani prípadné osobné zľavy na základe zľavového kódu nemožno kombinovať a sčítať, ak o tom Poskytovateľ v konkrétnom prípade vopred písomne nerozhodne inak. Poskytovateľ si vyhradzuje právo bez udania dôvodu upravovať či rušiť zľavové a akčné ponuky.
- Pred odoslaním Objednávky môže Kupujúci použiť zľavový kód, poskytnutý a v súlade s pravidlami Poskytovateľa. Zľavový kód nie je možné uplatňovať opakovane, kombinovať s inými zľavami, uplatňovať na zľavnené Služby.
- V prípade odstúpenia od zmluvy, pri ktorej Kupujúci použil zľavový kód, Kupujúci má nárok iba na vrátenie peňažných prostriedkov, ktoré za Služby v danom prípade skutočne uhradil.
- Ak Kupujúci nevyužije zľavový kód v čase jeho platnosti, nie je oprávnený požadovať od Poskytovateľa kompenzáciu.
- V prípade, odstúpenia od zmluvy, pri ktorej Kupujúci využil marketingové množstevné akcie organizované Poskytovateľom, v rámci ktorých môže popri ním zakúpenej (hlavnej) Služby získať tiež vedľajšie Služby a tovary za zníženú cenu alebo úplne zadarmo, nemožno na takéto vedľajšie Služby a tovary (t. j. Služby a tovary dodané zadarmo či s akčnou zľavou) uplatňovať žiadne nároky zo zodpovednosti za vady služby a tovaru a Poskytovateľ na tieto vedľajšie Služby a tovary neposkytuje žiadnu záruku. Kupujúci je pri takomto odstúpení povinný vrátiť všetky vedľajšie tovary, ktoré od Poskytovateľa dostal podľa týchto Obchodných podmienok.
VI. Možnosti platby za Služby
- Kupujúci môže uhradiť cenu za Službu platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány používanej Poskytovateľom, pričom cena sa považuje za uhradenú momentom pripísania peňažných prostriedkov na bankový účet Poskytovateľa
- Ak cena za objednané Služby nebude uhradená v plnej výške, Poskytovateľ je oprávnený zastaviť alebo prerušiť akúkoľvek poskytovanie Služieb Kupujúcemu.
- V prípade poskytovania Služieb v rozsahu členstva v obchodnej skupine, pri úhrade prvého mesiaca členstva v obchodnej skupine Kupujúci zároveň udeľuje súhlas s automatickým prevodom ceny za členstvo v obchodnej skupine na účet Poskytovateľa, a to za každý ďalší mesiac trvania členstva, vždy k prvému dňu mesiaca, až do ukončenia poskytovania služieb v obchodnej skupine Kupujúcemu na základe žiadosti Kupujúceho.
- Podmienky a spôsob poskytnutia Služieb
- Služby sú poskytnuté v termíne určenom v potvrdzujúcom e-maily Poskytovateľa. Služba je poskytnutá sprístupnením zakúpených kurzov prostredníctvom interaktívnych online kurzov na diaľku, realizovaných vo forme tzv. livestream, resp. členstva v obchodnej skupine.
- Sprístupnenie Služby sa riadi údajom o sprístupnení Služby uvedeným v Internetovom obchode u konkrétnej Služby. Služby sú poskytované v termíne určenom Poskytovateľom, prípadne na základe dohody Poskytovateľa a Kupujúceho po obdŕžaní platby za Služby. O termíne poskytnutia Služby je Kupujúci informovaný e-mailovou správou.
- Kupujúci je povinný Poskytovateľa preukázateľne a včas informovať o zmene údajov potrebných na poskytnutie objednanej Služby alebo kontaktnej osoby; Poskytovateľ v žiadnom prípade nezodpovedá za škodu spôsobenú nesprávnym alebo oneskoreným sprístupnením Služby, ak uvedené bolo spôsobené z dôvodu nesplnenia tejto povinnosti Kupujúceho.
- Nakoľko Služby v časti kurzov sú poskytované interaktívne v závislosti od objednávky individuálne jednému, prípadne viacerým Kupujúcim súčasne v závislosti od nastavenia komunikačného prostriedku Kupujúceho, Kupujúci rozhoduje o tom, či bude umožnený prenos obrazu, a to videa alebo zvuku smerom k Poskytovateľovi, ako aj ďalším Kupujúcim, ktorí sú účastníkmi vybraného kurzu. V záujme zachovania interaktívneho charakteru kurzu, pre účely kladenia otázok a priamej komunikácie v priebehu kurzu však Poskytovateľ odporúča Kupujúcim na účely priamej komunikácie s lektorom zapnúť prenos zvuku, prípadne na základe dohody s lektorom počas kurzu, otázky klásť písomne, prostredníctvom chatu. V prípade sprístupnenia obrazu, resp. videa a zvuku zo strany Kupujúceho v priebehu konkrétneho kurzu, Kupujúci berie na vedomie, že obraz, resp. video a zvuk sú sprístupnené aj prípadným ďalším účastníkom kurzu a zdieľaním obrazu, resp. videa a zvuku s týmto sprístupnením súhlasí.
- V prípade sprístupnenia obrazu a zvuku Kupujúcim v priebehu Kurzu Poskytovateľovi, prípadne tretím osobám (ďalším účastníkom kurzu) sú Kupujúci povinní chrániť práva tretích osôb a nie sú oprávnení sprístupňovať ich Poskytovateľovi, ani prípadným účastníkom kurzu, Kupujúci sú preto povinní dbať na to, aby v priebehu kurzu kamera a mikrofón zariadenia Kupujúceho nesnímali bez výslovného súhlasu tretích osôb obraz, ani zvuk týchto tretích osôb.
- Autorské práva a práva duševného vlastníctva k obsahu Internetového obchodu a Služieb patria Poskytovateľovi. Obsah sprístupnený pri poskytovaní Služby je chránený právnymi predpismi na ochranu autorských práv a práv duševného vlastníctva a inými príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Použitie, zverejňovanie, publikovanie, rozmnožovanie, rozširovanie, spracovanie obsahu sprístupneného pri poskytovaní Služieb alebo ich častí častí je výslovne zakázané bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prevádzkovateľa.
- Kupujúci nie je oprávnený vyhotovovať z kurzov akékoľvek zvukové, zvukovo-obrazové a/alebo obrazové záznamy, obsah kurzov priamo ani sprostredkovane nahrávať či inak zaznamenávať, a to ani dočasne, čiastočne a ani pre osobnú potrebu. V prípade zistenia porušenia týchto pravidiel je Kupujúcemu nebudú ďalej Služby poskytované, a to bez nároku na náhradu a Poskytovateľ je oprávnený zamedziť prístup Kupujúceho do Internetového obchodu a bude zároveň oprávnený vymáhať náhradu za vzniknutú škodu porušením povinností Kupujúceho uvedených v tomto bode.
VIII. Vady Služieb a nároky zo zodpovednosti z vád Služieb (Reklamácia)
- Ak Kupujúci pri poskytovaní Služby zistí vady Služby, a to napr. nedostupnosť služby, technické nedostatky služby, je povinný:
- oznámiť jednotlivé vady Služby Poskytovateľovi, bez zbytočného odkladu e-mailom na e-mailovú adresu Poskytovateľa alebo na adrese sídla Poskytovateľa,
- v prípadne uplatnenia nárokov zo zodpovednosti za vady, uviesť dôvod uplatnenia nárokov zo zodpovednosti za vady Služieb, poštovnú adresu Kupujúceho a priložiť doklad o poskytnutí Služieb.
- Poskytovateľ vybaví uplatnenie nárokov zo zodpovednosti za vady Služieb v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia nárokov zo zodpovednosti za vady Služieb.
- Pre účely týchto Obchodných podmienok vadou Služby nie je a Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné nepriaznivé obchodné výsledky Kupujúcich pri obchodovaní na burze, Poskytovateľ taktiež nezodpovedá za to, že Kupujúci sa nedostal k sprístupneným Službám v čase sprístupnenia Služieb, z dôvodov na strane Kupujúceho, a to ani v dôsledku technických nedostatkov na zariadeniach Kupujúceho, prípadne nedostatku technických zručností Kupujúceho nevyhnutných pre poskytovanie Služieb, postupu v rozpore s odporúčaním Poskytovateľa, ako ani za neposkytnutie Služieb riadne a včas v dôsledku živelnej udalosti či vyššej moci.
VIII.A. Vzťah medzi Poskytovateľom a Spotrebiteľom
- Spotrebiteľ má právo na to, aby Poskytovateľ bezplatne a bez zbytočného odkladu Službu poskytol spôsobom zodpovedajúcom zmluve o poskytovaní služieb, a to podľa požiadavky Kupujúceho buď náhradným poskytnutím Služby alebo sprístupnením pôvodnej Služby. Ak nie je takýto postup možný, môže Kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny Služby alebo od zmluvy odstúpiť.
- Ak ide o chybu odstrániteľnú, Spotrebiteľ má právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby potrebnej na sprístupnenie Služby. Ak nie je takýto postup možný, má právo na primeranú zľavu z ceny za Služby alebo odstúpenie od zmluvy o poskytnutí služieb.
- Ak ide o chybu neodstrániteľnú, brániacu riadnemu poskytnutiu Služieb, Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb. Rovnaké práva Spotrebiteľovi patria, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie chyby po sprístupnení Služieb alebo pre väčší počet chýb Službu riadne užívať.
- Voľbu spôsobu vybavenia reklamácie vykoná Spotrebiteľ. Ak Spotrebiteľ nezvolí spôsob vybavenia reklamácie v Poskytovateľom poskytnutej primeranej lehote, zvolí ho Poskytovateľ.
- Poskytovateľ vydá Spotrebiteľovi písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný, a to e-mailom bezprostredne od prijatia reklamácie; ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o náhradnom poskytnutí/sprístupnení Služieb a dobe trvania reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
- Pokiaľ Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na naňho so žiadosťou o nápravu. Ak Poskytovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Poskytovateľom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
- Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
VIII.B. Vzťah medzi Poskytovateľom a Podnikateľom
- Ak ide o vadu odstrániteľnú, bude Služba sprístupnená. Pokiaľ Službu nemožno sprístupniť len sčasti, môže sa Poskytovateľ s Podnikateľom dohodnúť na primeranej zľave z ceny Služieb. V prípade zľavy nie je možné neskôr v súvislosti s touto chybou uplatniť nároky zo zodpovednosti za vady Služieb. Ak ide o chybu odstrániteľnú, Podnikateľ má právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby potrebnej na sprístupnenie Služby.
- Po vybavení uplatnenia nárokov zo zodpovednosti za vady Služieb Poskytovateľ upozorní Podnikateľa na vybavenie týchto nárokov e-mailom zaslaným na adresu Podnikateľa.
IX. Odstúpenie od zmluvy
- Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby z dôvodu nedostupnosti Služieb.
- Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný poskytnúť Kupujúcemu riadne a v lehote, určenej týmito Obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v Internetovom obchode. Poskytovateľ je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať Kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú cenu, v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy o poskytnutí služby, a to prevodom na účet, z ktorého Kupujúci hradil cenu za Služby.
- Odstúpením Kupujúceho od zmluvy o poskytnutí služby sa zmluva od začiatku zrušuje.
- Spotrebiteľ má za podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach právo na odstúpenie od zmluvy o poskytnutí služby bez uvedenia dôvodu za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Poskytovateľa do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí Služby.
- Spotrebiteľ môže u Poskytovateľa uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy elektronicky alebo písomne prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy, zaslaného na e-mailovú alebo poštovú adresu Poskytovateľa. Vzor formuláru na odstúpenie od zmluvy je zverejnený na webovej stránke Internetového obchodu.
- Reklamačný formulár musí obsahovať presnú špecifikáciu Služby, dátum objednania, meno a priezvisko Spotrebiteľa, adresa Spotrebiteľa, podpis Spotrebiteľa, spôsob, akým má Poskytovateľ vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu (pokiaľ požaduje úhradu vrátiť na iný účet, než z ktorého bola cena Služby uhradená) a/alebo poštovú adresu, dátum.
- Po platnom a účinnom odstúpení od zmluvy Poskytovateľ vráti Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré Spotrebiteľ preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy o poskytnutí služby, a to cenu za poskytnuté Služby.
- V prípade, že Spotrebiteľ nesplní niektorú z povinností, uvedených v tomto článku Obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy o poskytnutí služby nie je platné a účinné a Poskytovateľ nie je povinný vrátiť všetky preukázané platby Spotrebiteľovi.
- Podnikateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že sa Poskytovateľ ocitne v omeškaní s poskytnutím Služby a toto svoje omeškanie nenapraví ani v dodatočnej lehote 14 pracovných dní odo dňa, keď k tomu bol Podnikateľom vyzvaný.
- O spôsobe vrátenia ceny platia primerane ustanovenia o Spotrebiteľovi. Podnikateľ však nie je v žiadnom prípade oprávnený od zmluvy odstúpiť len z dôvodu, pre ktorý to právne predpisy umožňujú Spotrebiteľovi.
X. Záverečné ustanovenia
- Vzťah medzi Poskytovateľom a Kupujúcim v celom svojom rozsahu podlieha režimu týchto Obchodných podmienok, právnemu poriadku Slovenskej republiky, podľa zmluvných strán najmä ustanoveniam zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a to aj v prípade, že Kupujúci je štátnym príslušníkom inej krajiny ako Slovenská republika. V prípade, že účastníkom právneho vzťahu je Spotrebiteľ, vzťahujú sa na tento právny vzťah aj príslušné ustanovenia zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z., zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov, a to aj v prípade, že Kupujúci je štátnym príslušníkom inej krajiny ako Slovenská republika.
- Ak bude niektoré ustanovenie Obchodných podmienok neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné, ostatné ustanovenia Obchodných podmienok ostávajú v platnosti a účinnosti. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné ustanovenie nahradia novým ustanovením, ktoré bude platné, účinné a vymáhateľné, tak, že by bolo možné predpokladať, že by ho zmluvné strany boli použili, keby vedeli o neplatnosti alebo neúčinnosti ustanovenia nahradzovaného.
- Poskytovateľ a Kupujúci sa zaväzujú, že všetky spory, ktoré vzniknú z ich právneho vzťahu, budú riešiť vzájomnými zmierlivými rokovaniami, aby tak predišli možným súdnym sporom. Ak mimosúdnymi rokovaniami Poskytovateľ a Kupujúci nedospejú k zmieru, budú svoje spory riešiť pred príslušným súdom Slovenskej republiky.
- Všetky písomnosti a iné zásielky, ktoré Kupujúci bude doručovať Poskytovateľovi, je Kupujúci povinný doručiť osobne alebo doporučene prostredníctvom pošty, kuriérskej spoločnosti alebo prostredníctvom elektronickej pošty na adresu Poskytovateľa uvedenú v hlavičke týchto Obchodných podmienok.
- Zmluva o poskytnutí služby uzatvorená na diaľku medzi Poskytovateľom a Kupujúcim sa spravuje týmito Obchodnými podmienkami Poskytovateľa. Obchodné podmienky sa pre Kupujúceho alebo stávajú účinnými a záväznými objednaním Služby ponúkanej Poskytovateľom.
- Kupujúci odoslaním Objednávky potvrdzuje, že sa oboznámili s Obchodnými podmienkami Poskytovateľa, ktoré sú k dispozícii na Internetovom obchode, týmto Obchodným podmienkam rozumie, súhlasí s nimi a zaväzuje sa nimi riadiť.
- Poskytovateľ má právo kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť tieto Obchodné podmienky. Zmenené a doplnené Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom uverejnenia na webovej stránke Internetového obchodu.
- Obchodné podmienky boli vypracované Poskytovateľom a sú platné a účinné od 03.01.2024.
Orgán dozoru na úseku ochrany spotrebiteľa:
Dozor nad dodržiavaním povinností Predávajúceho vykonáva orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dozoru
Tel. č.: 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
Fax č.: 02/58 27 21 70
E-mail: ba@soi.sk