Obchodné podmienky

Obchodné podmienky pre poskytovanie  služieb prostredníctvom internetového portálu

www.chalanzburzy.sk

Obchodné meno: Chalanzburzy s.r.o.

Sídlo: Beňovského ulica 1942/20, 900 42 Miloslavov

IČO: 55 267 483

DIČ: 2121930173

IČ DPH: SK2121930173

Zapísaná v: Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd. Sro, vložka č. 167457/V

IBAN: SK04 0900 0000 0052 0015 9940

Tel.: +421 948 190 113

E-mail: chalanzburzy@gmail.com

Web: www.chalanzburzy.sk

(ďalej ako „Poskytovateľ“)

I. Všeobecné ustanovenia

  1. Poskytovateľ ponúka prostredníctvom internetového portálu chalanzburzy.sk (ďalej aj Internetový obchod) online služby, a to interaktívne vzdelávacie kurzy v oblasti investovania na finančných trhoch vo forme tzv. livestream prenosu za podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach, a to kurzy BASIC, PRO, MASTER a kurz VŠEOBECNÉ TECHNIKYčlenstvo v tzv. obchodnej skupine (ďalej len Služby).
  • Kurz BASIC je zameraný na oboznámenie účastníkov so základnými metódami a princípmi obchodovania na burze cenných papierov aplikovanými zakladateľmi www.chalanzburzy.sk.
  • Kurz PRO  je rozšírením kurzu BASIC a je zameraný na oboznámenie účastníkov s pokročilými metódami obchodovania na burze cenných papierov aplikovanými zakladateľmi www.chalanzburzy.sk.
  • Kurz MASTER je pokračovaním série kurzov, dopĺňajúcim kurzy BASIC a PRO, prostredníctvom ktorého si účastníci osvoja princípy a metódy aplikované zakladateľmi www.chalanzburzy.sk.
  • Kurz VŠEOBECNÉ TECHNIKY  je doplňujúcim kurzom, zameraným na všeobecné techniky obchodovania na burze cenných papierov.
  • ČLENSTVO V OBCHODNEJ SKUPINE zabezpečuje Kupujúcim konzultačné, podporné služby a tipy v oblasti aktuálneho smerovania vybraných inštrumentov na finančných trhoch, ako aj pravidelné informovanie o vývoji obchodovania na finančných trhoch.
  1. Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá je odberateľom Služieb od Poskytovateľa prostredníctvom Internetového obchodu, a ktorá prostredníctvom Internetového obchodu vyplnila elektronickú objednávku a elektronicky ju odoslala za účelom objednania Služby (ďalej len Kupujúci). Kupujúcim môže byť podnikateľ alebo spotrebiteľ. Podmienkou poskytovania služieb fyzickým osobám je dovŕšenie veku 18 rokov.
  2. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá si neobjednáva Službu ponúkanú prostredníctvom Internetového obchodu pre účely jeho ďalšieho predaja iným osobám, alebo fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy o poskytnutí služby nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo výkonu zamestnania či povolania.
  3. Podnikateľom je:
  4. osoba zapísaná v obchodnom registri,
  5. osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
  6. osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
  7. osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
  8. Obchodné vzťahy medzi Poskytovateľom a Kupujúcim založené Objednávkou v Internetovom obchode, sa riadia týmito obchodnými podmienkami (ďalej len Obchodné podmienky“), ktoré sú pre obe zmluvné strany záväzné.
  9. Elektronickou objednávkou (ďalej aj Objednávka) sa rozumie elektronický formulár nachádzajúci sa na webovom rozhraní Internetového obchodu odoslaný Kupujúcim elektronicky za účelom objednania Služby, ktorý okrem iného obsahuje informácie o Kupujúcom podľa týchto Obchodných podmienok.

II. Objednávka

  1. Objednávku môže vytvoriť registrovaný Kupujúci prostredníctvom Internetového obchodu.
  2. Registrácia Kupujúceho sa uskutoční vytvorením užívateľského účtu, a to uvedením mena, priezviska, prezývky, e-mailovej adresy a zvoleného hesla užívateľa. Pre potreby Obchodných podmienok sa na registrovaného užívateľa vzťahujú ustanovenia o Kupujúcom, t.j. povinnosť pravdivého a úplného vyplnenia požadovaných údajov.
  3. Podmienkou platnosti Objednávky je pravdivé uvedenie všetkých údajov potrebných pre uzatvorenie zmluvného vzťahu medzi Poskytovateľom a Kupujúcim, ako aj splnenie povinností a uplatnenie práv z nich vyplývajúcich alebo s nimi súvisiacich. Takými údajmi sú v závislosti od toho, či je Kupujúci Podnikateľ alebo Spotrebiteľ: meno a priezvisko/obchodné meno, adresa bydliska/sídla, IČO (ak bolo pridelené), DIČ (ak bolo pridelené), telefónne číslo a e-mailová adresa,. Ak nebude Objednávka obsahovať náležitosti uvedené v predchádzajúcej vete, považuje sa za neúplnú, resp. neurčitú.
  4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť Objednávku alebo jej časť v prípade, ak:
  • Objednávku nie je možné záväzne potvrdiť (napr. nemožnosť odoslať odpoveď (akceptáciu) na e-mailovú adresu, ktorá bola Kupujúcim uvedená v Objednávke; alebo
  • Kupujúci nereaguje na prípadnú výzvu Poskytovateľa; alebo
  • Objednávka je neúplná alebo neurčitá; alebo
  • nebolo možné potvrdiť Objednávku podľa týchto Obchodných podmienok; alebo
  • ak celková cena za objednanú Službu nebola Kupujúcim uhradená Poskytovateľovi v lehote podľa týchto Obchodných podmienok; alebo
  • Poskytovateľ nevie zabezpečiť poskytnutie Služby objednanej Kupujúcim.
  1. Objednávku Kupujúci dokončí kliknutím na príslušné tlačidlo. Pred zakliknutím príslušného tlačidla je Kupujúci povinný oboznámiť sa s týmito Obchodnými podmienkami a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím príslušného tlačidla.
  2. Odoslaním Objednávky Kupujúcim sa táto považuje za záväznú.
  3. Poskytovateľ bezodkladne odošle Kupujúcemu potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky. Doručením e-mailu Poskytovateľa na e-mailovú adresu Kupujúceho o tom, že Poskytovateľ prijal Objednávku, sa Objednávka považuje za prijatú, čo sa považuje za okamih uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služby na diaľku medzi Poskytovateľom a Kupujúcim.

III. Storno objednávky

  1. Kupujúci môže stornovať Objednávku aj bez udania dôvodu kedykoľvek pred prijatím Objednávky podľa článku II. bodu 11. Obchodných podmienok.
  2. Kupujúci môže stornovať Objednávku v prípade (aj dočasnej) nedostupnosti objednanej Služby, na čo ho upozorní Poskytovateľ a oboznámi ho s nemožnosťou poskytnutia objednanej Služby podľa dohodnutých podmienok, kde uvedie najbližší odhadovaný možný termín dostupnosti objednanej Služby.

IV. Užívateľský účet

    1. Prístup k užívateľskému účtu Kupujúceho je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách potrebných na prístup do užívateľského účtu.
    2. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie užívateľského účtu tretím osobám.
    3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie užívateľského účtu Kupujúceho, a to predovšetkým v prípade jeho nevyužívania po dobu dlhšiu ako 3 roky či v prípade porušenia niektorej z povinností Kupujúceho spojenej s užívateľským účtom, či porušenia niektorej z povinností pre neho vyplývajúcej z Obchodných podmienok alebo konkrétnej zmluvy s Poskytovateľom.
    4. Kupujúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že jeho Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
    5. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu ujmu, ktorá vznikne Kupujúcemu v dôsledku porušenia akejkoľvek povinnosti Kupujúceho podľa Obchodných podmienok.

V. Cena za Služby

  1. Cena Služieb je uvedená na webovej stránke Internetového obchodu. Všetky ceny za poskytnuté Služby budú navýšené o DPH v súlade s aktuálne platnými a účinnými právnymi predpismi v tejto oblasti.
  2. V prípade poskytovania Služieb v rozsahu členstva v obchodnej skupine je Kupujúci povinný cenu za Službu zaplatiť za obdobie celého mesiaca, a to za každý začatý mesiac poskytovania Služby v rozsahu členstva v obchodnej skupine.
  3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo jednostrannej zmeny cien Služby. Konečná a záväzná cena pre Kupujúceho je uvedená v potvrdení Objednávky.
  4. V potvrdzujúcom e-maily Poskytovateľa o zakúpení vybranej Služby Kupujúcim je priložená faktúra.
  5. Poskytovateľ môže poskytnúť na ponúkané Služby akcie a zľavy, uvedené na Internetovom obchode.
  6. Prípadné ceny uvedené pri Službe v akcii, s plošnými alebo osobnými zľavami platia len pre obmedzený počet Kupujúcich, po stanovenú dobu alebo do oznámenia Poskytovateľa o ukončení príslušnej akcie. Zľavy na Služby v akcii, akčné ponuky ani prípadné osobné zľavy na základe zľavového kódu nemožno kombinovať a sčítať, ak o tom Poskytovateľ v konkrétnom prípade vopred písomne nerozhodne inak. Poskytovateľ si vyhradzuje právo bez udania dôvodu upravovať či rušiť zľavové a akčné ponuky.
  7. Pred odoslaním Objednávky môže Kupujúci použiť zľavový kód, poskytnutý a v súlade s pravidlami Poskytovateľa. Zľavový kód nie je možné uplatňovať opakovane, kombinovať s inými zľavami, uplatňovať na zľavnené Služby.
  8. V prípade odstúpenia od zmluvy, pri ktorej Kupujúci použil zľavový kód, Kupujúci má nárok iba na vrátenie peňažných prostriedkov, ktoré za Služby v danom prípade skutočne uhradil.
  9. Ak Kupujúci nevyužije zľavový kód v čase jeho platnosti, nie je oprávnený požadovať od Poskytovateľa kompenzáciu.
  10. V prípade, odstúpenia od zmluvy, pri ktorej Kupujúci využil marketingové množstevné akcie organizované Poskytovateľom, v rámci ktorých môže popri ním zakúpenej (hlavnej) Služby získať tiež vedľajšie Služby a tovary za zníženú cenu alebo úplne zadarmo, nemožno na takéto vedľajšie Služby a tovary (t. j. Služby a tovary dodané zadarmo či s akčnou zľavou) uplatňovať žiadne nároky zo zodpovednosti za vady služby a tovaru a Poskytovateľ na tieto vedľajšie Služby a tovary neposkytuje žiadnu záruku. Kupujúci je pri takomto odstúpení povinný vrátiť všetky vedľajšie tovary, ktoré od Poskytovateľa dostal podľa týchto Obchodných podmienok.

 

VI. Možnosti platby za Služby

  • Kupujúci môže uhradiť cenu za Službu platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány používanej Poskytovateľom, pričom cena sa považuje za uhradenú momentom pripísania peňažných prostriedkov na bankový účet Poskytovateľa
  1. Ak cena za objednané Služby nebude uhradená v plnej výške, Poskytovateľ je oprávnený zastaviť alebo prerušiť akúkoľvek poskytovanie Služieb Kupujúcemu.
  2. V prípade poskytovania Služieb v rozsahu členstva v obchodnej skupine, pri úhrade prvého mesiaca členstva v obchodnej skupine Kupujúci zároveň udeľuje súhlas s automatickým prevodom ceny za členstvo v obchodnej skupine na účet Poskytovateľa, a to za každý ďalší mesiac trvania členstva, vždy k prvému dňu mesiaca, až do ukončenia poskytovania služieb v obchodnej skupine Kupujúcemu na základe žiadosti Kupujúceho.
  • Podmienky a spôsob poskytnutia Služieb
    1. Služby sú poskytnuté v termíne určenom v potvrdzujúcom e-maily Poskytovateľa. Služba je poskytnutá sprístupnením zakúpených kurzov prostredníctvom interaktívnych online kurzov na diaľku, realizovaných vo forme tzv. livestream, resp. členstva v obchodnej skupine.
    2. Sprístupnenie Služby sa riadi údajom o sprístupnení Služby uvedeným v Internetovom obchode u konkrétnej Služby. Služby sú poskytované v termíne určenom Poskytovateľom, prípadne na základe dohody Poskytovateľa a Kupujúceho po obdŕžaní platby za Služby. O termíne poskytnutia Služby je Kupujúci informovaný e-mailovou správou.
    3. Kupujúci je povinný Poskytovateľa preukázateľne a včas informovať o zmene údajov potrebných na poskytnutie objednanej Služby alebo kontaktnej osoby; Poskytovateľ v žiadnom prípade nezodpovedá za škodu spôsobenú nesprávnym alebo oneskoreným sprístupnením Služby, ak uvedené bolo spôsobené z dôvodu nesplnenia tejto povinnosti Kupujúceho.
    4. Nakoľko Služby v časti kurzov sú poskytované interaktívne v závislosti od objednávky individuálne jednému, prípadne viacerým Kupujúcim súčasne v závislosti od nastavenia komunikačného prostriedku Kupujúceho, Kupujúci rozhoduje o tom, či bude umožnený prenos obrazu, a to videa alebo zvuku smerom k Poskytovateľovi, ako aj ďalším Kupujúcim, ktorí sú účastníkmi vybraného kurzu. V záujme zachovania interaktívneho charakteru kurzu, pre účely kladenia otázok a priamej komunikácie v priebehu kurzu však Poskytovateľ odporúča Kupujúcim na účely priamej komunikácie s lektorom zapnúť prenos zvuku, prípadne na základe dohody s lektorom počas kurzu, otázky klásť písomne, prostredníctvom chatu. V prípade sprístupnenia obrazu, resp. videa a zvuku zo strany Kupujúceho v priebehu konkrétneho kurzu, Kupujúci berie na vedomie, že obraz, resp. video a zvuk sú sprístupnené aj prípadným ďalším účastníkom kurzu a zdieľaním obrazu, resp. videa a zvuku s týmto sprístupnením súhlasí.
    5. V prípade sprístupnenia obrazu a zvuku Kupujúcim v priebehu Kurzu Poskytovateľovi, prípadne tretím osobám (ďalším účastníkom kurzu) sú Kupujúci povinní chrániť práva tretích osôb a nie sú oprávnení sprístupňovať ich Poskytovateľovi, ani prípadným účastníkom kurzu, Kupujúci sú preto povinní dbať na to, aby v priebehu kurzu kamera a mikrofón zariadenia Kupujúceho nesnímali bez výslovného súhlasu tretích osôb obraz, ani zvuk týchto tretích osôb.
    6. Autorské práva a práva duševného vlastníctva k obsahu Internetového obchodu a Služieb patria Poskytovateľovi. Obsah sprístupnený pri poskytovaní Služby je chránený právnymi predpismi na ochranu autorských práv a práv duševného vlastníctva a inými príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Použitie, zverejňovanie, publikovanie, rozmnožovanie, rozširovanie, spracovanie obsahu sprístupneného pri poskytovaní Služieb alebo ich častí častí je výslovne zakázané bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prevádzkovateľa.
    7. Kupujúci nie je oprávnený vyhotovovať z kurzov akékoľvek zvukové, zvukovo-obrazové a/alebo obrazové záznamy, obsah kurzov priamo ani sprostredkovane nahrávať či inak zaznamenávať, a to ani dočasne, čiastočne a ani pre osobnú potrebu. V prípade zistenia porušenia týchto pravidiel je Kupujúcemu nebudú ďalej Služby poskytované, a to bez nároku na náhradu a Poskytovateľ je oprávnený zamedziť prístup Kupujúceho do Internetového obchodu a bude zároveň oprávnený vymáhať náhradu za vzniknutú škodu porušením povinností Kupujúceho uvedených v tomto bode.

VIII. Vady Služieb a nároky zo zodpovednosti z vád Služieb (Reklamácia)

  1. Ak Kupujúci pri poskytovaní Služby zistí vady Služby, a to napr. nedostupnosť služby, technické nedostatky služby, je povinný:
    • oznámiť jednotlivé vady Služby Poskytovateľovi, bez zbytočného odkladu e-mailom na e-mailovú adresu Poskytovateľa alebo na adrese sídla Poskytovateľa,
    • v prípadne uplatnenia nárokov zo zodpovednosti za vady, uviesť dôvod uplatnenia nárokov zo zodpovednosti za vady Služieb, poštovnú adresu Kupujúceho a priložiť doklad o poskytnutí Služieb.
  2. Poskytovateľ vybaví uplatnenie nárokov zo zodpovednosti za vady Služieb v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia nárokov zo zodpovednosti za vady Služieb.
  3. Pre účely týchto Obchodných podmienok vadou Služby nie je a Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné nepriaznivé obchodné výsledky Kupujúcich pri obchodovaní na burze, Poskytovateľ taktiež nezodpovedá za to, že Kupujúci sa nedostal k sprístupneným Službám v čase sprístupnenia Služieb, z dôvodov na strane Kupujúceho, a to ani v dôsledku technických nedostatkov na zariadeniach Kupujúceho, prípadne nedostatku technických zručností Kupujúceho nevyhnutných pre poskytovanie Služieb, postupu v rozpore s odporúčaním Poskytovateľa, ako ani za neposkytnutie Služieb riadne a včas v dôsledku živelnej udalosti či vyššej moci.

VIII.A. Vzťah medzi Poskytovateľom a Spotrebiteľom

  1. Spotrebiteľ má právo na to, aby Poskytovateľ bezplatne a bez zbytočného odkladu Službu poskytol spôsobom zodpovedajúcom zmluve o poskytovaní služieb, a to podľa požiadavky Kupujúceho buď náhradným poskytnutím Služby alebo sprístupnením pôvodnej Služby. Ak nie je takýto postup možný, môže Kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny Služby alebo od zmluvy odstúpiť.
  2. Ak ide o chybu odstrániteľnú, Spotrebiteľ má právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby potrebnej na sprístupnenie Služby. Ak nie je takýto postup možný, má právo na primeranú zľavu z ceny za Služby alebo odstúpenie od zmluvy o poskytnutí služieb.
  3. Ak ide o chybu neodstrániteľnú, brániacu riadnemu poskytnutiu Služieb, Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb. Rovnaké práva Spotrebiteľovi patria, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie chyby po sprístupnení Služieb alebo pre väčší počet chýb Službu riadne užívať.
  4. Voľbu spôsobu vybavenia reklamácie vykoná Spotrebiteľ. Ak Spotrebiteľ nezvolí spôsob vybavenia reklamácie v Poskytovateľom poskytnutej primeranej lehote, zvolí ho Poskytovateľ.
  5. Poskytovateľ vydá Spotrebiteľovi písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný, a to e-mailom bezprostredne od prijatia reklamácie; ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o náhradnom poskytnutí/sprístupnení Služieb a dobe trvania reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
  6. Pokiaľ Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na naňho so žiadosťou o nápravu. Ak Poskytovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Poskytovateľom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  7. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

VIII.B. Vzťah medzi Poskytovateľom a Podnikateľom

  1. Ak ide o vadu odstrániteľnú, bude Služba sprístupnená. Pokiaľ Službu nemožno sprístupniť len sčasti, môže sa Poskytovateľ s Podnikateľom dohodnúť na primeranej zľave z ceny Služieb. V prípade zľavy nie je možné neskôr v súvislosti s touto chybou uplatniť nároky zo zodpovednosti za vady Služieb. Ak ide o chybu odstrániteľnú, Podnikateľ má právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby potrebnej na sprístupnenie Služby.
  2. Po vybavení uplatnenia nárokov zo zodpovednosti za vady Služieb Poskytovateľ upozorní Podnikateľa na vybavenie týchto nárokov e-mailom zaslaným na adresu Podnikateľa.

 

IX. Odstúpenie od zmluvy

  1. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby z dôvodu nedostupnosti Služieb.
  2. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný poskytnúť Kupujúcemu riadne a v lehote, určenej týmito Obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v Internetovom obchode. Poskytovateľ je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať Kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú cenu, v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy o poskytnutí služby, a to prevodom na účet, z ktorého Kupujúci hradil cenu za Služby.
  3. Odstúpením Kupujúceho od zmluvy o poskytnutí služby sa zmluva od začiatku zrušuje.
  4. Spotrebiteľ má za podmienok uvedených v týchto Obchodných podmienkach právo na odstúpenie od zmluvy o poskytnutí služby bez uvedenia dôvodu za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Poskytovateľa do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí Služby.
  5. Spotrebiteľ môže u Poskytovateľa uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy elektronicky alebo písomne prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy, zaslaného na e-mailovú alebo poštovú adresu Poskytovateľa. Vzor formuláru na odstúpenie od zmluvy je zverejnený na webovej stránke Internetového obchodu.
  6. Reklamačný formulár musí obsahovať presnú špecifikáciu Služby, dátum objednania, meno a priezvisko Spotrebiteľa, adresa Spotrebiteľa, podpis Spotrebiteľa, spôsob, akým má Poskytovateľ vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu (pokiaľ požaduje úhradu vrátiť na iný účet, než z ktorého bola cena Služby uhradená) a/alebo poštovú adresu, dátum.
  7. Po platnom a účinnom odstúpení od zmluvy Poskytovateľ vráti Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré Spotrebiteľ preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy o poskytnutí služby, a to cenu za poskytnuté Služby.
  8. V prípade, že Spotrebiteľ nesplní niektorú z povinností, uvedených v tomto článku Obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy o poskytnutí služby nie je platné a účinné a Poskytovateľ nie je povinný vrátiť všetky preukázané platby Spotrebiteľovi.
  9. Podnikateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že sa Poskytovateľ ocitne v omeškaní s poskytnutím Služby a toto svoje omeškanie nenapraví ani v dodatočnej lehote 14 pracovných dní odo dňa, keď k tomu bol Podnikateľom vyzvaný.
  10. O spôsobe vrátenia ceny platia primerane ustanovenia o Spotrebiteľovi. Podnikateľ však nie je v žiadnom prípade oprávnený od zmluvy odstúpiť len z dôvodu, pre ktorý to právne predpisy umožňujú Spotrebiteľovi.

 

X. Záverečné ustanovenia

    1. Vzťah medzi Poskytovateľom a Kupujúcim v celom svojom rozsahu podlieha režimu týchto Obchodných podmienok, právnemu poriadku Slovenskej republiky, podľa zmluvných strán najmä ustanoveniam zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a to aj v prípade, že Kupujúci je štátnym príslušníkom inej krajiny ako Slovenská republika. V prípade, že účastníkom právneho vzťahu je Spotrebiteľ, vzťahujú sa na tento právny vzťah aj príslušné ustanovenia zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z., zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov, a to aj v prípade, že Kupujúci je štátnym príslušníkom inej krajiny ako Slovenská republika.
    2. Ak bude niektoré ustanovenie Obchodných podmienok neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné, ostatné ustanovenia Obchodných podmienok ostávajú v platnosti a účinnosti. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné ustanovenie nahradia novým ustanovením, ktoré bude platné, účinné a vymáhateľné, tak, že by bolo možné predpokladať, že by ho zmluvné strany boli použili, keby vedeli o neplatnosti alebo neúčinnosti ustanovenia nahradzovaného.
    3. Poskytovateľ a Kupujúci sa zaväzujú, že všetky spory, ktoré vzniknú z ich právneho vzťahu, budú riešiť vzájomnými zmierlivými rokovaniami, aby tak predišli možným súdnym sporom. Ak mimosúdnymi rokovaniami Poskytovateľ a Kupujúci nedospejú k zmieru, budú svoje spory riešiť pred príslušným súdom Slovenskej republiky.
    4. Všetky písomnosti a iné zásielky, ktoré Kupujúci bude doručovať Poskytovateľovi, je Kupujúci povinný doručiť osobne alebo doporučene prostredníctvom pošty, kuriérskej spoločnosti alebo prostredníctvom elektronickej pošty na adresu Poskytovateľa uvedenú v hlavičke týchto Obchodných podmienok.
  1. Zmluva o poskytnutí služby uzatvorená na diaľku medzi Poskytovateľom a Kupujúcim sa spravuje týmito Obchodnými podmienkami Poskytovateľa. Obchodné podmienky sa pre Kupujúceho alebo stávajú účinnými a záväznými objednaním Služby ponúkanej Poskytovateľom.
  2. Kupujúci odoslaním Objednávky potvrdzuje, že sa oboznámili s Obchodnými podmienkami Poskytovateľa, ktoré sú k dispozícii na Internetovom obchode, týmto Obchodným podmienkam rozumie, súhlasí s nimi a zaväzuje sa nimi riadiť.
  3. Poskytovateľ má právo kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť tieto Obchodné podmienky. Zmenené a doplnené Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom uverejnenia na webovej stránke Internetového obchodu.
  4. Obchodné podmienky boli vypracované Poskytovateľom a sú platné a účinné od 03.01.2024.

 

Orgán dozoru na úseku ochrany spotrebiteľa:

Dozor nad dodržiavaním povinností Predávajúceho vykonáva orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava

Odbor výkonu dozoru

Tel. č.: 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04

Fax č.: 02/58 27 21 70

E-mail: ba@soi.sk

Obchodná metóda priamo pre teba!

Ako ukážku ti prinášame PDF, ktoré obsahuje jednu z metód kurzu a navyše úplne zdarma!

Na jej získanie stačí len jeden klik.